Friday, October 06, 2006

ငယ္ငယ္တုန္းက


၁တန္းမွာ ေက်ာင္းကားေပ်ာက္ဖူးတယ္..

အေမက ေက်ာင္းလိုက္မပို႕ႏိုင္လို႕ ေက်ာင္းကားထားေပးတယ္.. ေပါင္မုန္႕ကားအျပာေလး..
အဲ့ဒီ့ကားက ၂စီးရွိတယ္.. (ေျပာျပရမယ္.. က်ေနာ္လူမွတ္တာ သိပ္ည့ံတာ.. အရင္ကရီးစားေတာင္ဘယ္ပံုလဲ မသိေတာ့ဘူး.. သူမ်ားေတြ မ်က္စိမွိတ္ရင္ ပံုေပၚတယ္..က်ေနာ္က ႀကိဳက္တုနး္ကေတာင္ ပံုမေပၚဘူး.. စိတ္ေလတယ္.. ရုပ္ၾကည့္ႀကိဳက္တာမွ မဟုတ္တာလို႕ စိတ္ထဲထားလိုက္ပါတယ္.. )

ကား၂စီးမွာ ဘယ္ကားက ၿမိဳ႕ထဲဆင္းလဲ က်ေနာ္မသိ.. လာေခၚေတာ့ အဆင္ေျပတယ္.. အျပန္မွာ က်ေနာ္ လူတစ္ေယာက္ကိုမွတ္ထားတယ္... သူ႕ ေက်ာပိုးအိတ္နဲ႕ ျခင္းေထာင္းနဲ႕..(သူက အဆဲေတာ္လို႕ က်ေနာ္မွတ္မိတယ္.. အဲ့ဒီ့တုန္းက အားက်ဖူးတယ္.. ေတာ္ေတာ္ဆဲႏိုင္တာ) အဲ့ဒါနဲ႕ အဆင္ေျပေနတုန္းဘဲ..

အဲ့ဒီ့ေန႕က သူေက်ာင္းမတက္ဘူး.. ေက်ာင္းက ၂စီးကလည္း အေ၀းႀကီးမွာရပ္တယ္.. က်ေနာ္ကလည္း ရွက္လို႕ ကားဆရာကိုမေမးရဲဘူး.. ကား၂စီးၾကားထဲ ဟိုသြားဒီသြားနဲ႕.. ေနာက္ေတာ့ ၂စီးလံုးဘယ္တုန္းကေပ်ာက္သြားမွန္းမသိဘူး.. က်ေနာ္က သိတဲ့သူမ်ားရွိမလားလို႕ရွာေနတာ.. ေနာက္ အႀကီးတန္းေတြက ေနာက္မွဆင္းေတာ့ က်ေနာ္ရွာရင္းနဲ႕ေပ်ာက္သြားတယ္..

က်ေနာ္ဆိုငိုမဲငိုမဲ့နဲ႕ေပါ့.. အငယ္တန္းက ၄နာရီခြဲကတည္းကဆင္းတာ.. က်ေနာ္ ၅နာရီခြဲေလာက္ဆို ေတာ္ေတာ္စိတ္ဓါတ္က်ေနၿပီ.. ကားေတြလည္းရွင္းေနၿပီ.. က်ေနာ္လည္းငိုခ်င္ေနၿပီ..

အဲ့ဒီ့မွာ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္..(အဲ့ဒီ့တစ္ေယာက္ က က်ေနာ္ ၈တန္း ၁၀တန္းေလာက္အထိေတြ႕တယ္..) ဦးေလးႀကီး အရမ္းသေဘာေကာင္းတယ္.. က်ေနာ့္ကို လိပ္စာေမးၿပီး ေလးဘီးေပၚတင္ေပးလိုက္တယ္..
က်ေနာ္ အဲ့ဒီ့ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ကို သိပ္ခ်စ္မိတယ္.. က်ေနာ္က သူကူညီတာကိုမွတ္မိတာကိုး... ေနာက္ေတာ့မွ သိတယ္.. အေမက ေလးဘီးဆရာကို ပိုက္ဆံေပးရတယ္တဲ့.. က်ေနာ္က ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ပို႕ခိုင္းလို႕ အလကား ပို႕ေပးတယ္မွတ္ေနတာ... ဒါလည္းမဆိုးပါဘူး.. ေနာက္ေတာ့ ကိုယ္တိုင္ဘက္စ္ကားစီးတတ္သြားတယ္.. ၂တန္းဆို ကိုယ့္ကုိယ္သြားျပန္လုပ္တယ္.. စာအုပ္ေတာ္ေတာ္ေလးတယ္.. (ေက်ာင္းဖတ္စာအုပ္ ၂စံုရွိရင္ အေလးႀကီးသယ္သြားသယ္လာ မလုပ္ရေတာ့ဘူး.. )

(ကေလးကို တက္ဆီငွားတတ္ေအာင္ငယ္ငယ္တည္းက သင္ေပးၾကပါ..ငွားၿပီးရင္ အိမ္ကို ကားနံပါတ္နဲ႕ဖုန္းဆက္အေၾကာင္းၾကားတတ္ေအာင္ပါ သင္ေပးၾကေပါ့..)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home