Tuesday, September 26, 2006

ေခြးဆရာႀကီး..

ဆရာႀကီးလုပ္ရတဲ့ အရသာ ကိုခံစားဖူးၾကလား…. မဆိုးဘူးဗ်..

ဒါေၾကာင့္ ဆရာႀကီးလုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြသိ္ပ္မ်ားၾကတာေပါ့.. ကိုယ့္အားကိုးနဲ႕ မိုက္တဲ့သူရွိတယ္ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္လည္း မဆိုးဘူးဗ်…

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁ပတ္ေလာက္က အိမ္ေအာက္မွာ ေခြးတသိုက္ေရာက္လာတယ္.. စုစုေပါင္း ၅ေကာင္၆ေကာင္ ေေလာက္ရွိမယ္ထင္တယ္.. ေခြးခပ္ငယ္ငယ္တစ္ေကာင္ေတာင္ ပါေသးတယ္.. အိမ္ေအာက္မွာ ေနတာဆိုေတာ့ အိမ္ကလူေတြကို ရိုရိုေသေသေပါ့.. ကိုယ့္တို႕ အ၀င္အထြက္ဆိုရင္ အၿမီွးႏွံ႕ ႏွံ႕ နဲ႕.. က်ေနာ့္ ေသာ့အသံ ၾကားတာနဲ ႕ ၀ိုင္းလာၾကတာေပါ့..

က်ေနာ္က သိပ္ဂရုမစိုက္ပါဘူး…

က်ေနာ္ည ရံုးကိုသြားတယ္.. သိပ္မေ၀းေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္ဘဲ သြားတယ္.. အဲ့ဒီ့မွာ သူတို႕က ေဖာ္ေရႊလႊြန္ၿပီးေတာ့ လိုက္ပို႕တယ္ဗ်ာ.. က်ေနာ္ က မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ၿပီးဆက္ေလွ်ာက္တယ္.. ဒါန႕ဲ လမ္းထိပ္ေရာက္လာတယ္.. သူတို႕ ျပန္သြားမယ္ထင္ေနတာ.. သူတို႕က မျပန္ဘဲ က်ေနာ့္ကိုၾကည့္ကြက္ ၾကည့္ကြက္လုပ္ေနတယ္.. က်ေနာ္ကားလမ္းလည္းကူးေရာ သူတို႕လည္းလိုက္ကူးတယ္.. အဲ့ဒီ့အခ်ိန္ ည ျဖစ္ေနေတာ့ ကားရွင္းေနတယ္.. သူတို႕လည္း လိုက္လာခဲ့တယ္.. ေခြးထီးတစ္ေကာင္ဆိုရင္ ရွဴရွဴး ခဏ ခဏ ေပါက္တယ္.. ဟုိနားေပါက္လိုက္ဒီနားေပါက္လိုက္နဲ႕.. လမ္းမွတ္တယ္ေပါ့ေလ.. က်ေနာ္စဥ္းစားမိတယ္.. ေခြးေခါင္းေဆာင္လုပ္ခ်င္ရင္ ရွဴရွဴး ေတာ္ေတာ္မ်ားရမယ္.. ဒါမွ မဟုတ္ ရွဴရွဴးလြယ္ရမယ္ဗ်..

အခ်ိဳ႕ေကာင္ေတြဆို က်ေနာ့္ထက္ နဲနဲပိုျမန္ျမန္သြားတယ္.. လမး္ဆံု လမ္းခြေရာက္ရင္ ရပ္ၿပီးေစာင့္ေနတယ္.. လူကူးတံတားရွိေတာ့ အခ်ို႕ အေကာင္ေတြ တံတားေပၚေတာင္တက္သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ျပန္ဆင္းလာတယ္..။ ဆက္လိုက္တာဘဲ..

က်ေနာခပ္တည္တည္နဲ႕ လမး္ေလွ်ာက္ေနရင္း သူတို႕ကို အားနာလာတယ္.. က်ေနာ့္ကို ဆရာတင္ၿပီးလိုက္လာတာေလ.. က်ေနာ္က ျပန္မပို႕ႏိုင္ဘူးဗ်… အဲ့ဒါနဲ႕ ျပန္ခိုင္းဖို႕ ေဟာက္တယ္.. လက္ညိဳးနဲ႕ ျပန္ဖို႕ ညႊန္ျပတယ္. ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က ေခြးစကားမတတ္ဘူးဗ်.. ဘယ္လိုမွမတတ္ႏိုင္ဘူး.. လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ေနတာေလ.. က်ေနာ္နဲနဲပိုတတ္ဖို႕ ႀကိဳးစားရအံုးမယ္..


ဒါနဲ႕ က်ေနာ္ရပ္ရင္ လိုက္ရပ္တယ္.. က်ေနာ္သြားရင္ လုိက္သြားတယ္..


ခဏလည္းသြားလိုက္ေရာ.. ေနာက္ထပ္ေခြးအုပ္စု တစ္စုနဲ႕ ေတြ႕တယ္.. အဲ့ဒီ့နားမွာ အမိႈက္ပံုရွိတာကိုး.. အဲ့ဒီ့ေခြးေတြက ၄..၅ ေကာင္ေလာက္ ရွိမယ္.. သူတို႕ က သူတို႕စားက်က္လာလု မွာစိုးလို႕ ေဟာင္တယ္..ဗ်..

က်ေနာ္ ့အေကာင္ေတြကလည္းဘာရမလဲ.. က်ေနာ္အားကိုးနဲ႕ျပန္ေဟာင္တာေပါ့.. အခ်ိဳ႕ဆို အနားေတာင္ ကပ္သြားၿပီးကိုက္မလို႕လုပ္တယ္ဗ်ာ.. အဲ့ဒီ့ေခြးေတြကလည္းက်ေနာ့္ကိုေၾကာက္တယ္ဗ်… မကိုက္ရဲဘူး.. ထြက္ေျပးတယ္.. ငါကြဆိုၿပီး ပီတိေတာင္ျဖစ္မိတယ္.. ပတ္ပတ္လည္မွာ တပည့္တပန္းေတြနဲ႕ေပါ့ဗ်ာ.. ငါ့ထက္ႀကီးတာ ရွိေသးလားေပါ့...


ဒါနဲ႕ဘဲ က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ေတာင္ မသိဘဲ က်ေနာ္ေခြးေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သြားတယ္ဗ်ာ..


က်ေနာ္ရံုးေရာက္သြားေတာ့ အျမန္ဘဲ အေပၚေျပးတက္.. တံခါးပိတ္.. ၿပီး ကြန္ျပဴတာဖြင့္ၿပီး ဂိန္းထိုင္ေဆာ့ေနေတာ့တာဘဲ.. ခဏအၾကာ ျပတင္းေပါက္က ေခ်ာင္းၾကည့္ေတာ့ သူတို႕တေတြမရွိေတာ့ဘူးဆိုမွ သက္ျပင္းခ်မိတယ္..


ျမန္မာျပည္မွာ ေခြးေခါင္းေဆာင္ရွိတယ္ဆိုတာ ဘယ္သူ႕ကိုမွ မေျပာပါနဲ႕ ဗ်ာ… က်ေနာ္ရွက္လို႕ပါ… (ရွဴး.. ဆိုးေတာ့မဆိုးဘူးဗ်..)

4 Comments:

Blogger ဒီးဒုတ္ said...

nothing but excellent

8:52 AM  
Blogger Mr. White said...

thanks.. for your support..

12:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nice :D

9:13 PM  
Blogger doublep said...

good..:P

4:41 PM  

Post a Comment

<< Home