Saturday, October 14, 2006

အေရာင္၏အေယာင္

က်ေနာ္ေတြ႕ခဲ့တဲ့ အေရာင္က အေယာင္သာျဖစ္ပါသည္...

သူမသည္ အျဖဴေရာင္ျဖစ္ပါသည္.. သူမသည္ အျဖဴေရာင္ကိုႀကိဳက္သည္ဟုဆိုခဲ့ပါသည္.. က်ေနာ့္တြင္ႀကိဳက္ေသာအေရာင္မရွိပါ.. ထို႕ေၾကာင့္ က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္ ႀကိဳက္သြားပါသည္..
က်ေနာ့္တြင္ တစ္စံုတစ္ခုကို ႀကိဳက္ႏိုင္ေသာ ရင္ဘတ္ မရွိဟု ငယ္ငယ္ကတည္းက ယံုၾကည္ခဲ့ပါသည္.. ထိုသို႕ယံုၾကည္သည့္အတိုင္းလည္း မႀကိဳက္ခဲ့ပါ.. က်ေနာ္အခုအျဖဴေရာင္ကို ႀကိဳက္သြားပါသည္..

သူမသည္ အျဖဴေရာင္ျဖစ္ပါသည္.. သူမသည္ အျဖဴေရာင္ကိုႀကိဳက္သည္ဟုဆိုခဲ့ပါသည္.. က်ေနာ္သည္စာေက်သူတစ္ဦးျဖစ္သည္.. နယူတန္က အျဖဴေရာင္တြင္ သက္တံ့ေရာင္မ်ားေပါင္းစပ္ေနေၾကာင္း သက္ေသျပခဲ့သည္.. က်ေနာ္သည္ဆရာမ စာသင္တုန္းက နယူတန္၏ သီအိုရီအားလံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ သံသယ၀င္ခဲ့ေသာ္လည္း.. အျဖဴေရာင္တြင္ သက္တံေရာင္စံုပါရွိသည္ကိုသံသယ မ၀င္ခဲ့ပါ.. သူမသည္အေရာင္အားလံုးကို အစားထုိးႏိုင္သူျဖစ္သည္.. က်ေနာ့္အတြက္ အေရာင္အားလံုးကို ကိုယ္စားျပဳေလသည္.. က်ေနာ္အျဖဴေရာင္ကို ခ်စ္ပါသည္..

သူမသည္ အျဖဴေရာင္ျဖစ္ပါသည္.. သူမသည္ အျဖဴေရာင္ကိုႀကိဳက္သည္ဟုဆိုခဲ့ပါသည္.. အျဖဴေရာင္သည္ မာနႀကီးပါသည္.. က်ေနာ္သည္ အျဖဴကိုခ်စ္ခဲ့မိပါသည္.. သူ႕၏မာနကိုခ်စ္ခဲ့မိပါသည္.. အျဖဴ၏မာနသည္ မည္သည့္အေရာင္ႏွင့္မ်ွ မေရာေႏွာျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္.. သူသည္ ၿပီးျပည့္စံုေသာအရာျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္သည္ အရာရာလိုအပ္ေနသူတစ္ဦးျဖစ္သည္.. အျဖဴ၏ ၿပီးျပည့္စံုမႈကိုလုိအပ္ေနသူတစ္ဦးျဖစ္သည္.. က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္၏မာနေရွ႕တြင္ဒူေထာက္ခဲ့ရသူတစ္ဦးျဖစ္သည္...

သူမသည္ အျဖဴေရာင္ျဖစ္ပါသည္.. သူမသည္ အျဖဴေရာင္ကိုႀကိဳက္သည္ဟုဆိုခဲ့ပါသည္.. အျဖဴေရာင္သည္ စိတ္ကူယဥ္မႈျဖစ္ပါသည္.. လူတစ္ေယာက္ကိုျပာေ၀ေစပါသည္.. က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္ကိုခ်စ္ပါသည္.. ထို႕ေၾကာင့္ျပာေ၀ခဲ့ပါသည္.. သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္၏ အေမးကို က်ေနာ္မွတ္မိပါေသးသည္.. သို႕ရာတြင္ျပာေ၀ေနေသာက်ေနာ္သည္ အမွားမ်ားကိုသာျပဳခဲ့မိပါသည္.. ထိုအမွားမွာ အျဖဴေရာင္ကိုကိုးကြယ္မိျခင္းသာျဖစ္ပါသည္...

သူမသည္ အျဖဴေရာင္ျဖစ္ပါသည္.. သူမသည္ အျဖဴေရာင္ကိုႀကိဳက္သည္ဟုဆိုခဲ့ပါသည္.. က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္ကိုအထင္ႀကီးပါသည္.. အျဖဴေရာင္သည္ လွပပါသည္.. အျဖဴေရာင္သည္ ျမင့္ျမတ္ပါသည္.. က်ေနာ္ကိုးကြယ္ပါသည္.. ထိုသို႕ ျမင့္ျမတ္ေသာ ကိုးကြယ္ရေသာ အရာသည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္မတန္ဟု သိလုိက္ရေသာအခါ က်ေနာ္ငိုမိပါသည္.. မတန္သည့္အတြက္မဟုတ္ပါ.. မတန္မရာလုပ္ခဲ့မိသည့္အတြက္ျဖစ္ပါသည္... သူမသည္ အျဖဴေရာင္ျဖစ္ပါသည္.. သူမသည္ အျဖဴေရာင္ကိုႀကိဳက္သည္ဟုဆိုခဲ့ပါသည္.. အျဖဴေ၇ာင္သည္ တစ္ေယာက္တည္းမေနႏိုင္ပါ.. သူမ၏ျဖစ္တည္မႈတြင္ အျခားတစ္စံုတစ္ခုပါမွသာ သူမကိုတည္ရွိေစမည္ျဖစ္သည္.. က်ေနာ္မွားသြားသည္..

က်ေနာ္သည္အျဖဴကိုခ်စ္ေသာေၾကာင့္က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္အျဖဴနီးပါးျဖစ္လာေသာအခါ က်ေနာ္သည္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားေလသည္.. အျဖဴေရာင္သည္ အေရာင္မ်ားကိုထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေသာ ပန္းခ်ီဆရာလက္တြင္သာ တည္ရွိႏိုင္မည္ကိုက်ေနာ္ေမ့သြားပါသည္..

အျဖဴေရာင္သည္ က်ေနာ္ႏွင့္မတန္ပါ.. က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္မိန္းကေလးကိုခ်စ္ခဲ့မိပါသည္.. ကိုးကြယ္ခဲ့ပါသည္.. သို႕ရာတြင္ က်ေနာ္သည္ အရာရာရွံဳးျခင္းျဖင့္သာ အဆံုးသတ္ခဲ့ပါသည္..

အျဖဴေရာင္သည္ က်ေနာ္ႏွင့္မတန္ပါ.. က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္မိန္းကေလးကိုခ်စ္ခဲ့မိပါသည္..
တန္ဖိုးထားခ့ဲပါသည္.. သို႕ရာတြင္ က်ေနာ္သည္ ရာျဖတ္မွားေသာ ဘဏ္ကဲ႕သို႕ အေပါင္ဆံုးကိုေလလံတင္ရန္ ပင္ ျပန္လည္ေၾကာက္ရြ႕ံ ေနပါသည္...

အျဖဴေရာင္သည္ က်ေနာ္ႏွင့္မတန္ပါ.. က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္မိန္းကေလးကိုခ်စ္ခဲ့မိပါသည္..
ျမတ္ႏိုးခဲ့ပါသည္.. သို႕ရာတြင္ က်ေနာ္သည္ စိုင္းထီးဆိုင္ သီခ်င္းကို နားေထာင္ေနခဲ့ပါသည္.. ေမၿမိဳ႕မွာ မိုးေခါင္သံၾကားဖူးသည္. ျဖစ္ပါသည္.. သီခ်င္းကို ငယ္ငယ္က နားမလည္ခဲ့ေသာ္လည္း အခုနားလည္ေနပါၿပီ.. အျဖဴေရာင္ေျပာခဲ့တဲ့ မင္းကိုဘယ္တုန္းကမွ မခ်စ္ခဲ့ဘူးဆိုတာ ကိုျပန္ၾကားေနပါသည္..

အဆံုးသတ္မွာေတာ့ က်ေနာ္သည္ က်ေနာ္ႏွင့္မတန္ေသာ အျဖဴေရာင္ကိုခ်စ္ခဲ့မိပါသည္....ဟူေသာ သမိုင္းသာက်န္ရစ္ပါသည္.. သို႕ေသာ္က်ေနာ္သည္ အျဖဴေရာင္ကို မမုန္းပါ.. ခ်စ္ေသာအရာကိုမုန္းရျခင္းသည္ ဒုကၡျဖစ္ေၾကာင္း က်ေနာ္ထပ္ျဖည့္လိုပါသည္..

2 Comments:

Blogger Nay Nay Naing said...

ဒီပိုစ့္ေလး ဖတ္ၿပီး ဘာလုိ ့ မွန္းေတာ့မသိဘူး သေဘာက် ႏွစ္သက္မိတယ္..

7:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

စာေရးေကာင္းပါတယ္ရွင္ အားေပးေနပါတယ

10:35 AM  

Post a Comment

<< Home